Duygu9327 Kızlar ilk 6 ayda meme almayan bebeler için hangi mamaları kullandınız ? Yazabilir misiniz ? 🙏🏻🥰
Halime0638 Duygu9327 meme yetmediği yerde mama veriyorum Aptamil kullanıyorum suanlik ama sma ya gecicem
iremss Duygu9327 bebelac gold kullandm ama bebeğim sma ve aptamili reddettiği için deneyerk buldm bunuda reddetse hipp denerdm
Lavantakokusu Duygu9327 aptamil kullanıyoruz biz. Bebekten bebeğe değişiyor bu da bazılarında aptamil gaz yapabiliyor bazılarına iyi geliyor deneme yanılma gibi. Bebelac kullanalım dedik gaz yaptı oğlumda mesela, bıraktık aptamile devam