smyya1 Kızlar göbek deligimin tam altından elimi koydugumda pıt pıt biseyler hissediyorum ilk hamileligim 16. Haftamdayim bebişim mi acaba çok acemiyim eşim değil diyo ben bebeğim diyorum sizce bebeğim mi
Bahar1508 smyya1 bebek olabillir 🥰🥰❤️❤️ Bende ilk başta migdem ya da bagırsaklarım zannettim sonra farkettim ama tam olarak 20-22 arası hissettim ben galiba
Belacivciv smyya1 Hareket mi hissediyorsunuz pıt pıt şeklinde? Ses duyamazsınız çünkü bağırsaklarınızdır o 😅
Pyrz_07 smyya1 o haftalarda bebek kasıkta hareket ediyor 20. Haftamdayım daha yeni yeni orda hissediyorum bebeğimi
Mercimek2 smyya1 ben bebeğimi 20. Haftada hissettim şu an 34 haftaligiz tam olarak bahsettiğiniz o pıt pıt sesleri çok oluyor 2 dakika falan sürüyor başlayınca doktorum hickirdigini söyledi bebegin ama sizin ki çok erken onhaftalarda hickirirmi bilmiyorum
smyya1 Belacivciv hayır ses gelmiyor yanlış yazmışım elimi koydugumda pıt pıt bişey hissediyorum kalp atışına benziyor 🙂
Ozlm0916 smyya1 bence erken gibime geliyor ama yinede her insanin hamileligi bir değil belkide bebektir ben 17 de pıt pıt hissetim 18 haftalıkken net hissettm
Belacivciv smyya1 O zaman şöyle söyliyim haftanız erken ama o pıt pıtı içerden hissetmeniz lazım. Elinizi koyduğunuzda oluyorsa nabız veya damar atımı olabilir. Ben 18-19 hafta civarında kasıklarıma yakın bi yerde içerde çok hafif hissetmiştim
VeraAnnesi Kalp atışını zaten hissedemezsiniz de sizin damarlarınız da olabilir. 16 ilk gebelik için erken aslında ama belki de 🤷♀️
sdymtl Ben ilk 16da pıt pıt şeklinde hissettim. Şimdi 19 dayım. Daha güçlendi o his. Demek ki bebekmiş.
Peperonni smyya1 Evet oluyor orta tarafta sanki içerden vuruyor gibi. Ben çikolata falan yiyince de oluyor takıp ettim. Gaz başka türlü bence bebek hareti zayıflar ve erkek bebek gebelikleri öyle hissedermiş