Kevsermucize bende 23. e girdim canim. cinsiyet 18 inde belli olmustu ozaman basladim hazirliga. 20 tane kiyafet almisimdir toplam. (hastane cikisi uzun kollu kisa kollu askili zibinlar kislik bir iki pazardan uydurdugum kiyafetler aldim). ondan oncedesindede annem banyo kuvetini almis corap yelek biberon almis. sampuani, detarjani , yumusaticisi, pisik kremi , yuz vucut bakim kremi, banyo sabunuu gogus pedi , iki paket bebek bezi 6 paket islak mendil battaniye , banyo tası kovası aldim( bu arada kovalar cok pahaliymis ya ). babamda yatagini aldi hediye etti sagolsun. ama daha cok sey var. ivir zivir kucuk seyler okadar.cok ki.
puset
puset ortusu, minderi
muslin örtü
kafa yastigi
biberon
agiz mendili alt acma bezi
buhar makinesi, bizde klima var ondan kisin cok lazim olcak bizi bile etkiliyo suan burnum tikali mesela.
gardirop
tirnak makasi taragi vs
banyo havlusu
kundak
bebek arabasi ama daha almicam onu
elektrikli ana kucagi arkadastan alcam
daha alacagim kislik kiyafetler , 3+6 ay arasi en cok
yazlik olarak 0+3 ay arasi alicam biraz daha daha varda suan aklima gelmiyoe😂