kuzeyinannesi_ Sedabezirkan Canım benim bebeğimde de var hemde 2 tane ama çok şükür doktorlar geçeceğini söylüyor bir doktora takılı kalmadım 3-4 doktora sorduk kimisi biz bunlarla ilgilenmiyoruz önemsiz birşey bile diyen oldu için rahat olsun önemli olan başka bir yerinde birşey olmaması
Meri3220 Sedabezirkan benim 16. Haftada gözüktü detaylıya 21.hafta gitmiştim o zaman yoktu kaybolmuş demişti
RaYaRY Sedabezirkan Bende 22 haftalığım benim bebeğimin baş çevresi ölçüsü haftasına göre 23+3 çıktı detayliya giricem korkuyorum bende ama kimisi bu sorunların haftalar geçince gittigini söylüyor sizde içinizi ferah tutun rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
Sedabezirkan kuzeyinannesi_ çok sağolun rahattız, ben sadece takipte olduğum dr la konuştum durumu o da geçer dedi ama ben ikili üçlü tarama yaptırmadım, sen zaten her sonucu göze aldın gibi bir sey dedi bana.
kuzeyinannesi_ Sedabezirkan bende tarama testlerinin hiç birini yaptırmadım doktoruma sadece detayı ultrason yaptırıcam dedim o da sen nasıl istersen öyle olsun dedi ne olursa olsun benim bebeğim kabulüm dedim
Sedabezirkan kuzeyinannesi_ ben de kendi kararimla yaptırmadım, sonucu benim için bir şey ifade etmiyor diye