Kızlarr selammm 💘 kuyruk sokumu ağrısını yaşayan var mı? Bende ilk haftalarda da olmuştu 1 ay kadar çekmiştim sonra kendiliğinden tamamen geçmişti ta ki düne kadar.. dün yeniden başladı ve bu defa daha ağrılı bebiş artık baya büyüdüğü için sanırım çok daha zorladı beni. Böyle kuyruk sokumu ağrısıyla normal doğum yapan var mı? Bu ağrı için yapılabilecek iyi gelecek bir şey var mı..