Gul001 Kizlar p.tesi günû doğum var , bebek 3500 kilo. 38..haftadayım gebelik şekerim var 3 gündür akşamları yüksek çıkıyor, ikinci saat de sıkıntı olmuyor, böyle olup da bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı
Bebiscann Gul001 sezeryan mı olacak canım, tabiki çoğu annede gebelik şekeri var canım, sende sağ Salim kucağına alırsın inşallah bebeğini 🙏
eslem06_ Gul001 benimde vardı ilk gebeliğimde doktor diyet yap demişti şimdi 3 yaşında kızım eksiği yok fazlası var çok akıllı maşallah rabbim sağ selamed kavuşmayı nasip etsin amin
gbyalcin Gul001 ben 🌸 39+0 da 3760 olarak doğdu bebeğim. Sarılık oldu ama şeker yüzünden sıkıntı yaşamadık çok şükür
Ruzgarperisi Gul001 benimde vardı gebelik sekerim . Hicbisey de yapmadım.tatliya olan merakım aynen devam etti.normal doğum yaptım.39+2 günlükken. 3310gr dogdu.Şimdi bebeğim 1 ay 20 günlük oldu bile.
Bebiscann Gul001 Rabbim acısız ağrısız bir doğum nasip etsin inşallah canım sağlıkla çıkın hastaneden🙏🙏💖
Gul001 gbyalcin ben yarın 38 deyim, 38 de alıyor yine sıkıntı olmaz demi. İnşallah bende sağlıkla.bebegimi.kucagima alırım
Gul001 Ruzgarperisi maşallah içimi rahatlattınız , Allah razı olsun , bana da dua edin yarın sağlıkla bebeğine kavusayim inşallah
gbyalcin Gul001 yok canım neden olsun haftası normal 😊 ben normal denemek istedim açılma olmadığı için 39 u bekledik. Sezaryen mi olacaksınız
momz Benim de gebelik şekerim var 36.haftaya gircez. 38de sezaryen olcam insallah bakalım sağ salim alalım kucağımıza. İnsülin kullanıyırum bu arada ben.
Gul001 momz yok ben insülin kullanmıyorum, inşallah canım Allah sağlıkla kucaklarimiza almak nasip etsin
gbyalcin Gul001 Allah kolaylık versin ben de sezaryen oldum 😊 yanınıza bol bol kahve alın ben almamıştım sürekli eşimi kafeteryaya göndermek zorunda kaldım