hcrelmli Allah analı babalı büyütsün canım bende aynı durumdayım karnım çok taş nst de agrı kasılma çıkıyor serum verip yolluyor Bi hafta daha diye diye en sonunda 37. Haftaya gün verdi 4 nisana bakalım bende haftaya 36. Hafta olcam belki benimde açılmam olur bilmiyorum nasıl fark ederiz açılmayı doktor hiç alttan muayene etmedi beni Rahim kısalığı açıklığı diye de bilgi vermedi