MusabZeydmoms93 Merhaba hanımlar 21 haftalık hamileyim oğlum olacak ilk oğluşum 4 yaşında adı Musab Zeyd şimdide Alparslan düşündük ama ney değil öneri varsa alabilir miyim
Zeyzeyp MusabZeydmoms93 oglumun adıda Alparslan cnm anlamı cesur korkusuz yiğit anlamına geliyor beğeniyorum
kelebek_17 MusabZeydmoms93 Merhaba.Bizde oğlumuzun adını Zeyd koymayı planlıyoruz. Yanına isim bulamadık henüz. Kardeşim Musab ismini önermişti. Burda okuyunca şaşırdım çünkü çok kullanılan isimler değil bana göre. Size şunu sormak istiyorum. Oğlunuzun ismini kullanırken hiç zorluk yaşadınız mı ya da yaşıyor musunuz. Benim çevremde kim duysa çok sıcak bakmıyor ama yinede koyacağız 💕
MusabZeydmoms93 Zeyzeyp güzel gerçekten bizde isim düşünürken eşimle aynı anda Alparslan dedik öyle kaldı alelacele alınmış bir kara gibi oldu biraz ☺️
MusabZeydmoms93 kelebek_17 ben çok seviyorum musab zeyd ismini sadece bazen soranlara söylediğimizde anlayamıyorlar musab olmazsalar asaf zeyd olabilir oda yakışıyor ☺️
MusabZeydmoms93 kelebek_17 birde bana hiç zor gelmiyor musab zeyd demek hatta artık tek isim gibi geliyor bence tamamlıyor birbirini 🥰
mlkee55 Bende 34 haftalığım oğlumuz olucak inşallah Ali Karan koyacaktık babası vazgeçti benim adıma uyum sağlasın dedi kendi adı Abdulsamet oğlumuza da AbdulKadir ismini koyacağız inşallah. Bende şuanda Cihangir ismini çok beğeniyorum ama karar verildi 😊😊