Bursaspor16 Kızlar iPhone 6s kullanıyodum ama ömrü bitti değiştirmek zorundayım tekrar iPhonede alamam çok pahalı uygun bütçeli telefon önerisi istiyorum
Yaprakdokumuseverrr Bursaspor16 Ömrü bittiğini nerden anladınız? Benimki de şarjı birden bitiyodu kapatıp açmak zorunda falan kalıyodum sonra bataryasını değiştirdik şimdi ilk aldığımız gibi
Syd160531 Bursaspor16 Xiami redmi 10s kullanıyorum ıphone dan daha uygun ve kaliteli özellikleri de benziyor sadece biri Android diğeri Apple :)
Mom-0 Bursaspor16 telefondan pek anlamam. Ama ben oppo reno 4 lite kullaniyorm. Asla önermiyorum. Eşimle beraber aldik.o Dayanamayip gidip onu satip xiaomi aldi. Bende elimden cikarmayi düşünüyorum. Şu an için en iyisi xiaomi sanirim.
Bursaspor16 Yaprakdokumuseverrr bataryasını değiştirdik 1 sene önce ama telefonu alalı 5 yıl oldu arada bir kafayı yiyip kapanıyo bence fazla bile kullandık 😀
Yaprakdokumuseverrr Bursaspor16 orijinal batarya mı taktırdınız yoksa farklı mı? Diğer marka bataryalar zaten 1 sene anca gidiyor yine de siz bilirsiniz ama ios tan androide geçmek çok zor 😅
Bursaspor16 Syd160531 evet düşündüğüm bi marka zaten üretici aynı diye biliyorum kamerası nasıl acaba ☺️
Yaprakdokumuseverrr Ve asla hiçbir markanın hiçbir modeli bi iphone kamerası kadar kaliteli ve gerçekçi olduğunu düşünmüyorum.
Bursaspor16 Yaprakdokumuseverrr orijinal taktırdık gönül ister tekrar iPhone almak ama çok pahalılar ya bi şekilde alışcaz artık