Bebiscann ilk gebeligim de oyle çoktuki canim enfeksiyonluk değil di ilk gebelikte akcigermiydi karacigermjydi enzimleri yüksek.cikmisti tursu tuzlu vs şeyler i yumurta domates vs kesmistim hep acaba onlardanmi diye ozaman geceleri.oyle bir kasiniyodum ki uyuz.olmus gibi esim i uyandiriyodum uykudan hart hurt kac kere gece yürüyerek hastaneye gitmiştik 🙈 heryerime avuç içim koltuk altlarım ayak.altlarima varana kadar kasiniyodum krem aldık en son esim.gitmis bi eczaneye anlatmış ne sürdürmek geçmedi diye 1p liralık bi krem vermişti kanunla.biraz hafifliyodu ama gecmiyodu simdi biraz yine başladı Allahtan son ayimda gece sabah 5 e geliyodu uyuya kalmışım göbek sirt bacak heryerim açık sekilde bayılmışım artik🙈