Bsra_gcmn Haftaya Girmiş Bulunuyorum. 🤲🏻 son günler 😍 Kızlaar sizler ne durumdasınız hazırlıklar bitti mi?
ElfErk Bsra_gcmn 35+5🙋♀️🙋♀️ doktorum 19 nisan gibi gün verdi ama sonuna kadar beklemesin ya 🙈 hazırlıklar baya baya bitti ama her an eksik bir şey çıkabilir hep çıkar ya çünkü:) Siz nasilsinizz nasıl gidiyor🙋♀️
AysunUgur Bsra_gcmn bende bugün 34 oldum 🧿🤍 günlerimiz aynı kuzum, sezaryen mi olacaksın acaba? Benim tahmini doğum tarihim 1 Mayıs, eğer bebiş erken gelmezse 😅
Gulden_ Bsra_gcmn bende 6 nisan da doğurucam nasipse aman artık doğurayım ya son zamanlar aşırı zormuş
Karamela- ElfErk Benim tarihim de 19 Nisan 🥰 Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 Çanta falan hazır değil kıyafet yıkamam lazım bir an önce. Hiçbişi yapmadan yatasım var 19 nisana kadar 😂
Bsra_gcmn Yaa sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 Çatı muanesi vs oldunuz mu acaba? Bizde iyiyiz çok şükür hazırlıklar bitti sayılır, doğum çantası hâlâ fermuarı açık aklıma geldikçe içine birşeyler katıyorum 😀
ElfErk Bsra_gcmn evet bende durumlar aynı:) benim bebek çantasına sığmadı aldıklarım baddaniye falan koyunca acaba kucu k valiz mi yapsaydım diyorum , sizin sığdı mi acaba.. Henüz çatı muaynesi olmadim haftaya cuma olacagim😬 korkuyorum nasıl bişey bakalım 🙈
Karamela- ElfErk Ben çatı muaynesi olucam diye 1 hafta uyuyamadım korkudan. Hiç bişi yok inanın acı hiç yok. Sadece biraz rahatsız edici. Çek elini diyesiniz geliyor😂 Zaten maksimum 10 saniye sürüyor.
OzlemmAy22 ElfErk bende aynı durumdayım 34+3 olduk :) gidip gelip birşeyler atıyorum valize :) hepsi valize sığmıyor anne çantasına koyacağım birkaç malzemeyi 🙈28 nisan demişti bize de en son doktorum çatı muayenesi de olmadım henüz bakalım nasip inşallah sağlıcakla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻🙏
Cilekreceli1514 Karamela- yaaa benim de haftaya aynı stres içindeyim kaçıncı haftanızda yapıldı nasıl geçti
Hatice_551 Karamela- nasıl birşey ki çatı muayenesi? Bana da doktorum 38.haftanda yapacaz dedi ama nasıl birşey olduğu hakkında hiçbir fikrim yok 😅
ilkm_22 14 nisan çok az kaldı heyecanla bekliyoruz bavulumuz hazır bebeğin kıyafetlerini takım takım ayırıp sırt çantama koydum geri kalan benim kıyafetlerim bezler kremler battaniye nevresim takımı vs. Onları bavula koydum
Moonlightttt Elifmrtgl sağlıkla kucağınıza alasınız inşallah ,tüm snneler icin 🌼🤗aynı haftadayız 35+5🌼🤱🤱
Bsra_gcmn AysunUgur biz doğum şeklini henüz konuşmadık doktorumla ama normal gözüküyor bebeğim baş aşağıda artık nasıl olur bilmiyorum 🤷🏼♀️ 37. Haftada doğum konuşacağız 🥰 Tabii o zamandan önce çıkıp gelmezse 😀 Sizin doğum şekliniz belli mi 🥰🥰
Estrella OzlemmAy22 aynen ben de öyle yaptım. Ayrı çantaya koydum bazılarını bazılarını da valize, hatta kettle falan koydum diye biri saçma sapan zekası seviyesinde alaylı bir yorum yapmıştı. Hadsiz sayısı az olsa da var burada. neyse iyi yapmışsınız . 1 nisan benim de sağlıkla gelsin yavrular🧡🧡🧡🧡