ikramomm 22+4’üm tekmelerini en son bu sabah hissettim bir de daha demin ama çok az attı 5-6 kere falan haftam erken olduğu için düzenli atmasını beklemiyorum zaten ama bir sorun var mıdır böyle az atmasının ☺️
Bebiscann ikramomm bu haftalarda tekmeler hareketler düzensiz oluyor canım, küçük bir atma da varsa sıkıntı yoktur
TekinSahra44 ikramomm çok düzensiz hissedersin zaten bu haftalarda bi gün hissetmeyede bilirsin birde ilk bebekse daha yüksek hissetmemek
abcdninannesi ikramomm nasıl tekme atıyor ben 19+6 oldum Hiç tekme hissetmedim hep bi kımıldama gibi birşey kalp atışı gibi