Narmina95 canım benim bebeğim küvezde hergün hastaneye gidiyorum neredeyse süt götürüyorum bilgi alıyorum, ister istemez bana yürüyüş oluyor, sende evde odalarda zorla kendini yürümek için, ben sezeryan oldum akşamına kaldırdılar daha doğru düzgün yatmadım, oğlum iyi olsun yeter ki