Minicik_kuzu bence hazırlayabilirsiniz artık, ben pompa koymadım gerek olduğunu da düşünmüyorum, ilk günler gelecek olan süt kolostrum, o da çok koyu kıvamlı oluyor, pompayla sağması zormuş, elle sağımı öğrenmeniz daha iyi olur youtube dan, normalbiberon yerine elle sağıp bir kaşık biberona ya da bildiğimiz enjektöre sağarak bebeğe o şekilde bebeğe verirseniz meme reddini de engellemiş olursunuz, biberon meme reddine sebep olabiliyor. Yine emzik ben kullanmayacağımm ama illa kullanacaksanız 1 aylık olduktan sonra daha uygun olacağını söylüyorlar bebek memeye alıştıktan sonra