Fad Selam kizlar haftalikken düsdü bebegim. Düsük yaptiktan sonra hamile kalanla varmi bir sonraki adetinden sonra?
Rabia344 Fad Benim kuzenimde arkadaşım da düşük yaptı. Hemen arkasına hamile kaldılar. Sende kalırsın asla üzülme. Çünkü duygusallık aşırı etkiliyor bedeni. Rabbim en kısa zamanda inşallah gönlüne göre versin🙏🏼😇🌸
Pufi Bende aynı haftada düşük yaptim 40 gün sonra adet oldum hemen hamile kaldım 36. Haftamdayim. Doktorlar 1 adet dongusunden sonra hamile kalabilirsiniz diyor. Benim doktorum beklemeye gerek yok demişti. Geçmiş olsun canım.
Fad Pufi tesekkür ederim. Sanada gecmis olsun. Cok sevindim adina ❤️ Insallah sag salim alirsiniz kucaginiza🥰
Fad Syhafsam hayir bu aylarda sebebini ögrenmek zormus. Hersey ola bilirmis. Kromozon problemi, fetüsün normal gelismedigi icn gibi problemler olmus ola bilirmis…
Aysh89 Bnde 9 haftalıkken bebeğim karnımda öldü. 8 ay sonra oğluşuma hamile kaldım şimdi 19 haftalık olduk. İsteyen herkese nasip etsin rabbim. Geçmiş olsun üzülme hiç.
Slakiprtci Fad bende düşük yaptım canım 7 ay oldu hakkımızda hayırlısı inşallah Rabbim isteyen herkese nasıp eder sana da bana da 🌹