Baburhulya Benim ikinci bebeğim o yüzden ilki sezaryen olduğu için buda öyle olucak Martin 28 de alicak doktor 38 haftalık oluyor sizde 38 haftalık doğum olucak olan varmı
AlyaUrasmoms Baburhulya Benim de ilki sezaryen oldu. İkinciye ne zaman gün verir diye bekliyorum heyecanla. Gerçi daha erken tabii 34+3′üm henüz. 35-36 hafta kilosu nasıl canım bebeğinin?
gulfemsvnc Baburhulya 37+6 yani 38’de sezaryen olacağım Perşembe günü🙏🏻 Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza alıp mis kokularını içimize çekmeyi nasip etsin…Başları bile ağrımasın ömürleri boyunca inşallah🌸
Sdadmr Baburhulya 36 + 2 yim ama acayip kasık ağrım var sancı bıcagı saplayıp orda kalıyomuş gibi… 38 de çatıya bakıp karar vericek doktorum normalmi sezeryan mı 🤷♀️
Baburhulya gulfemsvnc aminn inşallah benimde pazartesi günü alicak da senin bebeğin kilosu nedir benim doktorum iyi diyo ama bana biraz zayıf geliyor geçen hafta gittiğimde 2700 demişti
Baburhulya Fasulyeninannesi1 bu iye 37 de alıyor kilosu iyimi ki gelişmi onlar orda ne kadar dursa kardır benimde dedi bende bir hafta öne attım cnku
Fasulyeninannesi1 Baburhulya sekerim tiroidim ve karaciger enzimlerimde yukselme var. Bekledikce bebek icin zararli olacak o yuzden.
Sifa23 Fasulyeninannesi1 yaa canım dua edelim sana inşallah sağ Salim al kucağına bende kavun 36+4’üm erkek bizim ki de.Bende çok yoruyorum kendimi erkenden doğurmak istemiyorum bende korkum var ilk çocuk benimde
Fasulyeninannesi1 Sifa23 cok tesekkur ederimm 🙏 ck yormayin kendinizi valla insan bazen cok pisman oluyor kendine dikkat etmeyince cunku hemen etkileniyor bebisler 🥲
Ozlemdiril Baburhulya 35 oldum bende bugun benımde nisan 15 de olucak sezeryanım ilki 2 sene once olmuştm sezeryan ☺️
Sifa23 Fasulyeninannesi1 Evet burda form da okuyunca çok kişiye denk geldim pişman olmamak için dikkat edicem.Sizde inşallah bebişinizi alacaksınız sağ Salim 🥰