Gorkem97 Kızlar doktorum 37+4 e gün verdi sizce erken mi bana erken geldi biseyde soramadim şuan 36+2 yim bebegimin kilosuda 3300 suan
Zeyzeyp Gorkem97 cnm bnde 37+3 ken sezaryan olmuştm yani normal yani 37 ve 38.haftadan itibaren alınmaya başlıyor diye biliyorum ee Zatn sizin kilosuda iyimş maşallh gerçi banada 3300 demişlerdi ultrasonda doğumda 2970 çıktı
Duyguuuuuuu Gorkem97 36 ve sonrası sezeryana uygun tabiki bebekte bir sorun yoksa saglıklıysa kilosuda yerindeymiş gayet normal haftası bence takılma
Sibel_3455 Gorkem97 öncelikle Allah bağışlasın, Allah analı babalı büyütsün, bende 37+3 te sezeryan oldum oğlum 3,475 gr doğdu hızlı nefes aldığı için küvezde, tabi her sezeryan olan bebeği almıyorlar kuveze şuan durumu iyi 💐
Gzm23 Duyguuuuuuu 36 da isteğe bağlı sezeryan oluyor mu yani benlm bebeğimde risk var bende 36 haftalık istiyorum sorundan dolayı olabilir mi böyle bir şey
blueberyy00 Sibel_3455 ya bu bebeğin kilosu yada haftasıyla alakalı değil o zaman bende 36+4 doğurdum 2670 ki birseydi kilosu benim bebeğimde hızlı nefes alıyormuş oksijensiz kalıyormuş kuvozde oksijen desteği alıyor kaç gündür küvozde bebeğin durumu nasil
Yaprakdokumuseverrr Gorkem97 Bende bunu anlamıyorum açıkçası mesela acil sezaryene alındığım için normal doğum anından döndüm demekki son anda da alınabiliyor hem bebek anne karnında 1 dakika bile dursa çok faydalı diyorlar hemde o kadar erken alıyorlar 🤷🏻♀️
Gorkem97 Amine__ sorucam canim gün verdide ben onaylamadim daha sadece notunu aldı ben tamam dersem anca ama sanmıyorum
Uysll Gorkem97 ilk doğumu genelde 38 haftada alıyorlarmış doktorum bana da eğer bebek dönmezse 37.haftanda gel 38 e gün vereyim demişti
Gorkem97 Uysll bebek doğum pozisyonunda canim sen normal doguramazsin dedi sezeryana gun verdi direk 😯
atlasinannesiii Canım benimde salı günü 38+5 oluyorum ve İnan zor ikna ettim 39dan sonra alıyorum dedi sanki senin doktorun biraz erken vermiş gibi
Reshaa Gorkem97 eğer sezeryan bile olacaksanız bebeğin gelme zamanına saygı duyun nişan su vs gelmeden aldırmayın
mekutlu12 Gorkem97 anne karnında ne kadar dursa o kadar iyi diye biliyorum ilk doğumsa bana da erken gibi geldi. Benim doktorum çatı muayenesini bile 38 den sonra yaptı doğumu tetikleyebilir diye. Doktorunuza sorun bi sakınca yoksa bekleyin derim