Melis_3452 Selam Kızlar Bugün bebeğimin hareketini hissettim yani öyle düşünüyorum eminim 17 hafta olduk tuvalete girdim ve silerken 1 damladan az, çok açık pembe leke gördüm bunu yaşayanlar oldu mu tehlikeli olabilir mi sizce?