Sonunda bende dogurdummmmm.. Sonunda diyorum çünkü doğumdan inanilmaz korkuyordum.Dokuz Mart’ta yatisim oldu ertesi gun sabah altida doguma almaya geldiler eşim yetisemedi yoldaydi annem vardı bir tek beni uğurlayan.Dogumhaneye girdiğimde belden yapilan iğneden aşırıiiii derecede korkuyordum Anestezi uzmanim bayandı boynuna sarildim hüngür hüngür agladim nolur canimi yakma diye sonra işleme baslayacaklari sırada hemsirenin birinin eline yapistim surekli besmele cektim işlem bittiginde yatırdılar hemen sedasyon istedim çünkü daha fazlasına dayanacak cesaretim kalmamisti bacaklarim zangir zangir titriyordu doktorum geldi her ne kadar teselli etmeye calissada sedasyon istiyorum diye israrla soyledim bir doz yaptilar bayilmisim bebegimi getirdiler ama tam goremedim öptüm sadece sonra ikinci sedasyonu yaptılar tekrar uyudum uyandığımda ağrım vardı Anestezi doktoruma bundan daha siddetli ağrım olacak mı diye sordum hayır en fazla bu kadar ağrıyacak dedi katlanabilirim bu kadarına dedim sonra odaya aldılar bebeğim oradaymış aman Allahım bir gördüm bu kadar mı sevimli güzel olur gozlerimi alamadım çok güzeldi oğlum bembeyaz simsiyah saçları simsiyah gözleri var ama teni bembeyazdi kuzumun.İlk kalkış berbat kizlar denedim ama ağlamaya basladim acaip acılı bişey üçüncüde anca kalkabildim ve daha iyi kalktim ertesi gün cikisim oldu bir gün öncesinden daha iyiydim ama ağrılarım vardı özellikle yatarken ve kalkarken çok ağrım oluyordu şuan dokuz gün oldu evet ağrılarım var ama ilk güne göre çok daha iyi ağrı kesici falan almıyorum tek sıkıntı süt çok çok az geliyor ve emzirirken göğüslerim catlayacakmis gibi agriyo sizliyo ve sol gogsum süt konusunda daha iyi sağ gogsumden henuz gelmiyor denecek kadar az mama takviye veriyoruz sarilik olmasın diye kendi işlerimi kendim görüyorum ilk iki günü atlatinca herşey yoluna giriyor tuvalet ihtiyacimi duphalac surup aldım onunla karsiliyorum hem süte de gecmiyor Dr önerisi aklinizda bulunsun herşeyi yazdım ama sormak istediginiz olursa seve seve yardimci olurum 💙