Mervecan Tubaraf bende 35+3 oldum ama son bir haftadır çalışmama rağmen yarım saat oturduğumda direk parmaklarım ayaklarım Şişiyor 🙄🙄
MelisaMila Tubaraf Benim bayramda ayak ve bacaklarım şişmeye başladı. Ayak bileğim bile şişti☠️ Ayakkabılarım olmuyor artık 😯
Tubaraf cinderella dımı parmaklarm kucucuk kaldı şişten 4 gundur yuruyus yapamadım ve uzanamdm boyle oldu ayak bılegım ıkı kucuk kat oldu😬