Nurrgnc Sadece merak ettiğimden soruyorum karınca yağı kullanınca tüy çıkmıyormuş var mı böyle bir şey yoksa bir efsane mi? Ne olursa olsun ben cesaret edemezdim sürmeye ne olur ne olmaz diye..
Lavinia_35 Nurrgnc şu an 25 haftadayım daha doğum olmadı ama şunu söyleyebilirim bende erkek bebek olduğu içinm mi karnımda tüylenme oldu ve karnımı ağda yapıyordum sonra karınca yağı sürüyorum ve gerçekten de faydasını görüyorum ama bebek için olur mu doktora sormak lazım
Bayancorek Nurrgnc eski zamanlarda annelerimiz anneannelerimiz vs. katkısız birebir gerçek karınca yumurtası kullanmışlar işe yarıyormuş. Bende güncel olandan kullanıyorum memnun kaldım evet ama bu dönemdeki ürünlerin içeriğini bilmediğim için güvenip minicik bebeğime kullanamam ben.
Eymen11 Ben bebeğime kullandım bi zararı olmadı inşallah faydası olur tüy çıkmaz bebeğim şu an 40 günlük
Nurrgnc Gulsurmeli benim sırtımda göbeğimde falan olduğu için çok sıkıntı çektim umarım bebeğim bana çekmez
Eymen11 Nurrgnc tala karınca yağı kullandım daha önce kendimde kullandım bi zararını görmediğim için bebeğede kullanmak istedim
OzlmMmmm Ben doğduğumda temmuz olduğu için annem gerçek karınca yumurtası bulup sürmüş faydası olduğunu söyleyebilirim. Ama bu mevsimde karınca yumurtasını nerden bulucaz? Dışarıdan alınanlara da asla güvenemiyorum