Limonzeytin d1e2n3i4z5 Evet 15+3te kıza benziyo dedi 16+5te kesin kız dedi. Kız hissediyodm hep zaten gönlüme göre oldu açkçası😊🤲Şuan 17+3üm. 4aralkta transferim olmştu aralık ayı gebesiyim 😊😊
Sbm050421 d1e2n3i4z5 15+2 yim öğrenmedik henüz 16+3 te kontrolüm var o zaman öğreneceğim inşallah 28 martta 😍
Fatma4495 Sat 8 Aralık benim geçen hafta bişey demedi doktor ayın 28 ine tekrar gideceğim söyler heralde