Kvser çok üzgünüm ama sanırım düşük yapmışsın ,bende bı düşük yaşadım ten renginde grimsi bı renkte dediğiniz gibi et şeklinde oluyor ,ben tüm olarak düşük yaptım tek seferde ,sizinki parçalanmış mutlaka doktor kontrolüne gidin içerde parça kalmışsa sknti olabilir ,ama inşallah sadece kan pihtilariyla karistiyorsunuzdur ,