Kvser öyle demeeee ağzından çıkan her kelimeye dikkat et biliyorum sen üzüntüden öyle düşünüyorsun stres yapıyorsun yapma, bir bakmışsın dua kapısı açık olur kabul olmuş gebe kalmışsın ardarda düşük yaparsın bu seferde niye düşüyo diye arayış içine girersin. İlk gebeliğim sürpriz oldu beklenmedikti şok olmuştum eşim bile
istemediğimi sandı düşürünce afalladım üzüldüm öyle ağladım ki kendimizi en azından
Bebek oluyo diye teselli ettik 2.ye hamile kaldım 6 haftalıkken yine düştü yıkım oldu yıkım kafayı bozuyorduk az daha çocuk oluyo neden düşüyor diye sorgulamaya başladık. Rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşallah üzülme buda senin imtihanın bir bakmışsın tam ümidini kestiğin anda istediğin şey olmuş. Unutma Rabbim geciktiriyorsa sonunu güzelleştiriyordur. O arkandan ileri geri konuşanlara, normalleştirenlere asla kötü bişey deme Allaha havale et Rabbim aratmadığı için kolay geliyo konuşmak evlatla sınamasın. Hakkını helal et uzun oldu biraz. Dualarımdasın inşallah.