mrsperaa Kızlar gebelik düşünüyorum folik asit d vitamini ve omegaya başladım gebelik için sizce ne kadar etkileri var
AysunUgur mrsperaa gebelik için bi etkisi yok bildiğim kadarıyla canım, gebelik oluştuğu zaman bebeğin sağlıklı bi şekilde gelişmesi için içilmesi öneriliyor
Fatma0090 mrsperaa gebelik planı yaparken ilk üç ay ve son üç ay folikasit kullanılmalı ve faydası var ve d vitamini omega da faydalı ama kendi kafana gore alma