Aleynasvr
Ben zaten hala hamile gibi değilim en başından beri baya şanslıyım bu konuda göbeğim çıkmasa bebek hareket etmese hiç hamileyim demem 🧿 Aksi bişey olursa herhalde benim ödüm kopar hiç yaşamadım diye. Doktorun mutlaka güzel Bi açıklama yapar. İnşallah önemli bir şey yoktur 💜