cesuranne Benim de dişim fena yaa apse yaptı şişti kaç gün ağrı çektim hamilelikten önce kanal yaptırdım dolgu yaptırdım ama nie biyle oldu anlamadim gittim röntgen çekemem dedi ağrın fazla olursa dışı çekerim dedi malesef. Bende apse için ilaç kullanıyorum ağrı için de sirkenin içine sarımsak dogra biraz kaynat ve gargara yap çok iyi geliyor agridikca yap benim her seferinde üç kere yaptım agridikca ikinci yaptigimda baya yaktı ama bıçak gibi kesti ağrıyı çok şükür insaAllah senin de geçer 🤲