elmaliiturtaa Bu sefer arkadaşım için soruyorum arkadaşımın bi kanaması olmuş koyu kahve renkte az az gelmiş ve 6-7 gün sürmüş regl sanmış iki gün sonra felan normal regl olmuş gebelik söz konusu olabilir mi bilgisi olan bi el atsın
mtl3005 elmaliiturtaa Benim de 4-5 gün siyaha yakın az az geldi dedim bu nasıl adet hamilelik aklımın ucundan geçmiyo😃sonra bitti hiçbişey gelmedi baktım adette olmuyorum test yapmıştım çok net çıkmıştı çift çizgi.Normal bi şekilde adet olduysa sonradan bilemedim de şimdi 😕
Duyguspmz elmaliiturtaa kimsayal gebelik geçirmiş olabilir benimde öyle olmuştu lekelenmelerden sonra normal regl olmuştum kimyasal gebelik geçirdim
mavi18_ Kimyasal gebelik yaşamış olabilir eğer lekelenmeden sonrasında regl olduysa. Çokta emin değilim ama üstte kalsın diye yazıyorum
mtl3005 elmaliiturtaa Hımm hımm yani yaşayan arkadaşlar daha iyi bilir tabi ben kimyasal gebelik falan yaşamadım hiç.Ama ikinci hamileliğimi öyle siyah lekelenmelerle öğrendim işte.Bi doktora gitsin bence çünkü bi arkadaşım 2 düşük yaptı 3.de düşük zannetti kimyasal gebelikmiş meğer iyi ki gitmiş yani doktora.