Aymilanin_kardesi Bu haftalarda doğan bebeklerin çok sorunu oluyor mu ? Mesela 36+4 37. Hafta ya girmiş oluyor mu ? Ve herhangi bir sorunu oluyor mu ? Yaşayanlar var ise yazarsanız sevinirim.
iki-bebekannesioluyor Aymilanin_kardesi ben 37 haftamda doğurdum 3300 doğdu hiçbir sıkıntı olmadı normal doğum yaptığım için bebek kanalda sıkışmıştı o yüzden sorun yaşadık eltim 36 . Haftasında doğum yaptı hiçbir sıkıntı olmadı sezaryen olmuştu oda
ruveyda98 Aymilanin_kardesi oğlum 37+5 de sağlıklı doğdu şükür. Bu haftayla alakalı evet ama 40 hafta doğup nefes alışverişinde sıkıntı olan bebeklerde var gelişimlede alakalı yani
EsengulC Benim blidiğim 37den sonra ciğer gelişimi tamamlanmış oluuor ve bi sıkıntı yaşamıyor kilosu 2.5 üstüyse küveze alınmıyor şeklinde ne kadar doğru bilmiyorum
Aymilanin_kardesi ruveyda98 haklısınız peki bu gelişim zaten görülür dimi ultrason da ☺️ bana öyle geliyor ki sanki gelecek gibi zaten kanalda kanala yerlesmis kendimi rahatlatayim diye de sizlere sormak istedim.
ruveyda98 Aymilanin_kardesi doktorum kilosu yerinde doğum yaparsan da küveze girmez korkma demişti. Ama tabiki nefes alışverişi doğunca anlaşıyor. Hatta bende ilk doğduğunda korkmuştum sıkıntı varmı diye sordum. Ağlıyor ya annesi sıkıntı yok demişti ebemiz. Allahım sağ salim kucağına aldırsın düşününce insan kafaya takıyor