anneyim96
Valla büyük konusmimde ben öyle bir adamla yaşayamam.Ailesiyle duracaksa evlenmeseymiş.Evlenince herkesin ayrı bir ailesi oluyor artık.Insan dikkat etmeli anne baba başka eş hayat arkadaşı başka.Benimde bir oğlum var ilerde rabbim kaynana olucam gunleride gösterirse eğer asla oğlum eşine benim yüzümden bagirmasini istemem onlar iyi olsunlar yeter,öylede yetiştiricem oğlumu.