Kızlar doğuma şehir dışından kaynanam kayınpederim gelecek araba ayarlamışlar ama 4 gün bizde kalacaklar bende yola cıkmadan pcr testi yaptırın dedim … annemle aynı şehirdeyiz onada dedim tamam dedi… siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
Pcr istemem fazlamı sizce ? Çünkü evimde kalacaklar aynı evde ben bebeğim olacak 🙄