SevimlimX Hanimlar kan sulandirici kullanıp iğne ve aspirin normal doğum yapanlar varmı Birde benim bebek 15 seneden sonra oldu bir yerde okudum böyle kıymetli bebekleri ( her bebek kıymetli yanlış anlamayın) normal doğum yapmazmis doktorlar doğrumu
svbarut SevimlimX kan sulandırılıyor bir hafta kala bıraktırıyorlar sanırım. Tüp bebekleri genelde sezeryan alıyorlar evet o da biraz garanti iş olduğundan . Yoksa normal de doğabilir de. Riske atmıyorlar.
svbarut SevimlimX hani zor elde etmişsiniz ya o açıdan kıymetli oluyor biraz ve riske atmamak icin sezeryan alıyorlar. Onu demek istedim.