Pelinoerlik Kızlar 35+5 haftalık hamileyim. Sabab uyandım tişörtüm göğsüme yapışmış. Sütüm gelmiş. Ve kurumuş. Normal midir? Var mı bu durumu yaşayan. Doktorumu arayıp söyleyeyim mi? Bilemedim
Nazyun Pelinoerlik Benim 20. Haftadan beri geliyor 34+3 haftalıgım hala geliyor oynamamaya dikkat et sadece ☺️
aysetunckilicfirat 16. Hafta itibariyle süt üretimi başlıyormuş aslında ve 20. haftaların bitimine doğru da süt gelmesi normal sayılıyor. Bu aslında vücudunuzun bebeğinize hazırlık yaptığının göstergesi 😊
Littlemom Hamilelik sırasında süt gelen gebeler olduğunu duymuştum. Umarım sütün bol olsun canım sağlıkla kavuş bebeğine 👼🏻