Merhaba kızlar , 6 sene sonunda 2 kayıp üzerine tüp bebek yontemiyle çok şükür. sonunda bende doğurdum, hem de Berat Kandilinde 🙏
38+1 haftada sabah 6.30 gibi adet ağrısı ile uyandım ve 20 dk da bir gelmeye başladı sonra 10 dk sonra 6-7 dk ya düştü ve yürümekle dinlenmekle geçmeyen belden kasiklara vuran bir sanciydi.Hemen ne olur ne olmaz diye duşa girdim sonra doktora mesaj attım ve gittik ki 5 cm acilmam varmış. Biraz sancilarimi çektim yürüyüş pilates topunda hareket vs derken doktor tekrar kontrol etti ki 8 cm olmuş hemen dogumhaneye gittik.Beni erkenden ıkindirdi doktor, nefessiz kaldım tansiyonum düştü benimle beraber bebekte oksijensiz kaldı sezeryana alın doguramiyorum derken doktor doğum kesisi açtı parçaladı resmen ve 15.30 da oğlum doğdu🤲 2 gün oldu kuveze aldılar oksijensiz kalmış ,kanalda sıkışmış biraz.Böbrek yetmezliği varmış , birazda enfeksiyon…Doğurdum ama nasıl doğurdum gelin bana sorun.Vajinal doğum çok iyi diyorlar ama keşke sezeryan olsaydim bu kadar zor olmazdı diye düşünüyorum.Dikislerimden , agrilarimdan ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum. Eve puset boş olarak dönmek o kadar zor ki anlatamam🥺 Çocuk Doktoru bir hafta on güne taburcu ederiz diye düşünüyorum dedi ama çok üzülüyorum öpüp koklayamadim daha evladımı.😔Ama inanıyorum inşallah Rabbimin izniyle sağ saglim evimize gelecek yavrum🤲.Sizlerden bolca dua bekliyorum.Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın , hayırlı sağlıklı şekilde evlatlarımız gelsin dünyaya 🤲🌺 Ben kadin dogumcumdan yana pek sansli değildim doktor çok önemli onun yüzünden normal dogumdan ,ıkınmaktan ve jinokolojik muayeneden korkar oldum resmen tramva yaşattı…
Hakkinizi helal edin çok yazdım kızlar duanızı eksik etmeyin ne olur yavrum iyileşsin Allah’ın izniyle kavuşalım 💙🤲🌷
-