_esra_1453 Ebrucihan ama önceyle şimdiyi kıyaslamak çok mantıklı bi düşünce değil ki bu zamanda böyle imkanlar var ve yaptırabiliyoruz en azından olası bi rahaysızlığa karşı önlem alabiliyoruz önceden cinsiyetini bile öğrenmeden doğum yaparmış annelerimiz
Semog20 _esra_1453 sehir hastanesine mi gideceksiniz yarin bende gidecegim ama acaba aç mi olmak gerekiyor
Nurfatma_16 _esra_1453 ac gitmen gerekiyor bende yarin sabah gidicem cok tatli şeyler sevmem bakalim o suyu nasil içicem. 😄😄
atak13 Nurfatma_16 Ben içtim hiçte tatlı değildi kandırmışlar bizi tatlı değil aromalı gazoz gibiydi aşırır tatlı değildi normal di