8 haftalık hamileyim ,
Sağ kalçam inanılmaz ağrıyor..
Sağ popom yanii, otururken yürürken ..
Parol içtim ama geçmiyor günlerdir böyle..
Doktorum oturuş pozisyonu değiştir ve çok ağrı olursa parol içebilirsin demişti..
Başka napmalıyım bilmiyorum yastık koyuyorum yere uzanıp hafif bacak hareketleri yapıyorum biraz geçse de sonra yine başlıyor :(