Nurtendurmazz Kızlar bebişi 36 haftadan sonra dönen var mı bugün kontrole gittim hala ters eğer haftaya kadar dönmezse sezeryan dedi doktorum çok üzgünüm
Duygukam Nurtendurmazz benim 36.haftadan beri başı aşağı pozisyonda 39+5 olduk ama kanala girmiyor hiç doğum belirtiside yok bazen normal doğumda çok avantajlı ve kolay olmuyor üzülme bence bebeğin nasıl geleceğini kendi belirliyor birazda önemli olan sağlıklı olması🙏
Nurtendurmazz Duygukam doğru diyosunuz evet bende böyle düşünmeye başladım hayırlısı artık teşekkür ederim ☺️