Hanımlar hayırlı akşamlar .. tam 5 ay önce 4.sezaryenimi oldum ve tüplerimi de bağlattım . Doğum yaptıktan 1 hafta 10 gün sonra kadar kanamam kesildi ve ondan sonra henüz ne gelen var ne giden 🙈çok gergin ve ağrılı geçiyor günlerim 🥴 diğer 3 doğumdan sonra 40 çıktıktan hemen sonra regl olmustum. Ama bu doğumdan sonra bir türlü olamıyorum . 3 gündür çok ağrım var oldu olacak gibi hissediyorum ama yine olmuyor 😐 acaba tüp bağlatmak ile ilgili olabilir mi ? Jinekolojik muayeneye gittim hersey temizdi