Bende folik asit kullanmamla beraber mide bulantıları başlamıştı. Midem çok hassaslaşmıştı yemek seçer olmuştum bazı şeyler çok midemi bulandırıyordu. Folik asiti bir hafta kullanmadım rahatlamıştım biraz sonra yanlış yapıyorum diye tekrar başladım bu sefer olumlu etkileri oldu hatta unuttuğum gün mide bulantılarım oldu unutup içmediğimi farkedince hemen içtim.