Arkadaşlar selam. 22 haftalık hamileyim ve bugün göğüs ağrısıyla doktora gittim bazı kan tahlilleri yaptırdı. D’dimer değeri yüksek çıktı. Film çekemediği için genetik mi yoksa gebelikten kaynaklanan birşey mi anlayamadığını söyledi. Bu tahlili yaptıran ve gebelikten dolayı bu değeri yüksek çıkan var mı?