Selam anneler, benim dünden beri göbek deliğim acıyor ilk defa yaşıyorum böyle bişeyi hiç çevremde de duymadım söylediğimde şaşırıyor insanlar o ne öyle diye bunu yaşayan var mı sebebini bilen. Göbek fıtığı olabilir diye söylemiş teyzem korktum da. Bende çatlıyor geriliyor diye düşünüyordum ama acısı ciddi anlamda fazla. Afedersiniz idrarımı yapınca çok daha açıyor yanıyor. Bu arada 38+ 4 deyim. Aşırı karın ağrım vardı dün hastaneye gittim biraz enfeksiyon var dedi tek kullanımlık saşe verdi. Ondan olabilir mi enfeksiyon yapar mı böyle bişeyi ?