Dodikinannesi1 Selam kızlar 7 .ayda covid oldum kanımda pıhtılaşma olmuş doktor Oksapar iğne yazdı 9.aya girdik hala düzelmediği için devam ediyoruz iğnelere doğumdan sonrada devam edebilirmiş aranızda böyle olan var mı acaba ???
begonvilko Dodikinannesi1 bende kan pıhtılaşması genetik, o yüzden gebeliğin basından beri kullanıyorum hem oksapar hem coraspin. 27-28 haftalarımda covid de oldum. Şu an 34.haftadayım, doktor coraspini bu hafta kesti. Oksapari da 36.haftada keseceğiz dedi.
Gnll59 Ben covid geçirmedim ama göğüs ağrısıyla doktora gittim bana da oksapar iğne başladı. Genetik bir pıhtılaşma olabilirmiş. İğneler bitince 1 haftaya belli olacak sanırım.