Tekilamrw Merhaba herkese ben şuan 3 aylık hamileyim sanırım biraz hızlı kilo alıyorum :( 57 ile başladım şuan 62 kiloyum :( hiç aşermem, bulantım olmadı zayıflığıma güvenip çok şükür yiyorum galiba benim gibi olan var mı?
feyza0806 Tekilamrw bende oyleydim hiç bulantım kusmam olmadı aksine hep iştahım açıktı normalde iki öğünle doyan ben gün içinde hep iki saatte bir acıktm 37. Haftya geldim +15/im var bende 57yle hamile kalmıştım yani veririm diyosan kilona çok takılma sağlıklı beslen yeter zaten bünye meselesi benim kilo almaya müsait bi vücudum vardı aldım
Nursahdemirayak Tekilamrw 48 kiloyla hamile kaldım 45 e düştüm kusmaktan sonra 53 oldum corona oldum 3 kiloda öyle verdim 50. Şu an 55 kiloyum 37 haftalığım zayıflıgına güvenen asıl benim😅
Temmuzannesii28 Tekilamrw ilk 3 ay bebek zaten anneden beslenmiyor isterseniz biraz dikkat edin ilerleyen zamanlarda gebelik şekeri çıkabilir ben 24 haftalık hamileyim 4 kilo aldım hem kolay doğum için de fazla kilo almamak en iyisi 😊
Tekilamrw feyza0806 sanırım benim de öyle 😵💫 ben hep dikkat eden biriydim bu hamilelik beni çok değiştirdi😅 bugünden itibaren dikkat edeceğim🌺