Eşimle avmnin ortasında yürürken önce giren kalp ağrısına benzer gaz sancısıyla beraber küt diye bayılmıştım.. gözümü açtığımda görevli hanım ayaklarımı dikmiş havaya, eşim dilimi dışarı çıkarmış, ambulans çağırmışlar falan.. soluğu hemen doktorda aldık herşry yolunda demişti çok oluyormuş bu his ve bayılma durumu.. tansiyon kontrolü ve gaz yapan yiyeceklerden uzak tuttu bir daha başıma gelmedi çok şükür.