Ecemk Arkadaşlar yenidoğan için hangi mamayı tercih ettiniz ? Biz ebebekte baktık da geçen eşim milupa,aptamiş falan istemiyor. Baby goah vardı keçi sütlü türk malı. Onu alalım diyor ama kullanan var mı ?
DeryaylmazMhc Benim oğlum da mamayla büyüdü ve doktorumuz kendisine çok güveniyorum milupa aptamil ve bebelac kesinlikle kullanma demişti hipp evolvia ve similac önerdi benim oğlum bitek similac markayı içtiği için 2 yıldır o mamayı kullanıyoruz 🙂