Zeyzeyp Bademsekeri16 öyle çok anlamıyorum ama çıkıntıya göre tahmin ediyorum cnm çıkıntı göremedim kız gibi geldi kaç haftalık doktor tahmin yaptımı
Bademsekeri16 Zeyzeyp doktorumuz 12. Haftada kız dedi, şimdide erkek diyor. Güvenemedim bi türlü. Detaylı ultrasonu bekliyorum bende ama merakta ediyorum
7171 Zeyzeyp anladıgınız kadarıyla bnde bı tahmın alsam 😍 https://imgyukle.com/i/E2dbdM https://imgyukle.com/i/E2dZWy 12 hftalık burda😀
Elilar2225 Benim ultrasonuma çok benziyor bende erkek 13cu haftada aynen böyleydi ☺️Sizde kaçıncı hafta bu resim
Zeyzeyp 7171 erkek canm yani sanki küçük bi çıkıntı var gibi geldi cnm bana göre ama tbi bilemeyiz belki değildir de sadece tahmin 😂tutarsa bul beni 😂😂😂 rabbim gönlündeki neyse onu nasip etsin inşllh cnm
7171 Zeyzeyp 12 hftalıkken özellıkle özel bı hastaneye gttım canım cıkıntı var ama bu haftada kız bebeklerdede ödemden dolayı şişlık oluyor o yuzden tahmin ypamıycm dedı😀ıkı tane oglum var 31 martta gtcem tekrardan hayırlısı artık 😍
Zeyzeyp izobellaaa-_- sanırım küçük diye anlamadm cnm rabbim gönlünüze göre versin diyim ozmn ❤️💋 bnmde 11+4 dhaa gitmedim doktora bakalm 13 haftamda gideyim belki söyler oğlumu 13 . Haftamda öğrenmiştim