Sibelilci Kızlar 19 günüm kaldı çok korkuyorum ikinci hamileliğim korkudan her günüm zehir gibi geçiyor
minel44 Sibelilci benimde son 16 günüm ve ilk doğumum şimdilik normal görünüyor ne yaparsak yapalım başa gelen çekilecek hayırlı bir şekilde kurtulalım inşallah
Spranne Sibelilci kız korkma rabbim kulunun kaldıramayacagı yük vermez piskolojini hiç yorma benim pazartesi gözüküyor rabbime şükür korkum yok tek istegim evladımı saglıkla kucagıma almak sende öyle düşün
Sblbsr Sibelilci adımın Sibel olması ve benim de 19 günümün kalması🤭 bu kadar tesadüf Ama benim ilk doğumum olucak korkma diyemiyorum çünkü bende korkuyorum☺️ Ama sonunu düşün 🌸
eksi_elma Sibelilci bende aynı durumdayım 😔 söyleyince ikinci niye korkuyorsn diyor herkes inanmıyor naz gibi geliyor herkese ama ilki zor olduğu için korkuyorum zaten. Ilkinde hiç korkum yoktu böyle 🤦♀️
Secil0127 Sibelilci benim ilk olduğu için ben de bilinmezlikten korkuyorum ama kendimizi rahatlatmaya çalışmamız gerekiyor kötüyü düşünmemeye çalışın
Secil0127 Sibelilci anlayabiliyorum insanın elinde olmuyor özellikle de geceleri 🤦♀️ inş sağ salim kolay Bi şekilde kucağımıza alırız 🌸