Asterujdndl kime göre neye göre şu yazıyı yazanları okuyunca cidden deliriyorum. Benim çocuğum nerede ise azdan da az hareket eden bir bebek. Kontrolleri herşeyi sağlam olduğunu söylüyor. Siz burada yok hareketli bebek sağlıklı falan diyorsunuz. Benim günlerce acaba niye bu hareket etmiyor diye uyumadığımı bilmiyorsunuz. Yada doktora hareketleri için gittiğimi. Benim gibi bir sürü kişi vardır eminim. Yorum yaparken başkalarının da okuduğuna dikkat edin. Lütfen.