Busear Merhaba bugün kontrolüm vardı. Bebek normalde 1 buçuk hafta önden gidiyordu. Bugün normal haftasıyla uyumlu dedi. Yani gelişimi artık eskisi gibi hızlı değil. Sağlıklı olsun önemlisi o tabiki. Sizin bu haftada boyu ve kilosu kaçtı???
FahriyeztrkYcel Busear 36+2 bugun gittim 3300 dedi doktorum normal dedi iki hafta öncesi 2500 du bişey demedi mi doktorun ki
Nlyakts Busear 35+3de kilosu 2500du canim boyunu soylemedi doktor.benimde onceki muayenede bir hafta onden gidiyordu simdi haftaya uyumlu ama sanki kilosu dusuk bebegimin doktor normal dedi ama burda okuyorum herkesinki bizden yulsek
Kekmez Busear canım benim bence kilolu bebek iyi değil çokta benim bebeğim 38+2 de doğdu 3100 gram 48 cm di normal doğum yaptım epizyotomi yapılmadı bana sabah 10 da doğum yaptım öğlen 3 te taburcu oldum evime geldim temizlik yaptım yemek yaptım bebeğime baktım bebeğim şimdi 50 günlük yaklaşık kendini gelişimi yavaş diye falan üzme
Nlyakts FahriyeztrkYcel ay cok guzel artis olmus masallah ne yediniz ne ictiniz iki hafta acaba bana da akil verir misiniz cjnku hizla kilo aldirmam lazim bebegime yuksek tansiyondan dolayi sezeryana alabilirim ama kilo dusuk kuveze girer dedi doktorum
FahriyeztrkYcel Nlyakts genel olarak her sabah yumurta ve kaşar peyniri pekmez yedim ,öğlenleri ceviz muz bazen incir yedim ,akşam da normal özellikli bişey yemedim ama sabah yediklerm öğlen yediklerim iyi geldi sanırım ,bende 13 kilo aldım toplamda
Mirvee @Busear bebekler zaten son haftalara doğru haftasıyla uyumlu oluyor bebegın 2 hafta 3 hafta önden gıdıyor dıyen annelerın hepsi bunu yasıyor 🤷🏻♀️ Geride kalmadıgı surece önden gıtmesının bır anlamı yok ama kımseye bunu anlatamıyosun marifet sanıyorlar
Arasinannesi2 Busear et suy yumurta kesinlikle hiç yemedim migdemi bulandırıyor meyve çok yedim vitamin kan hapı içmedim kendiliğinden oldu babamızda kilolu biraz 😂😂