Ayum21 Anladım hiç canınızı sıkmayın. Nişansa eğer bu sancı ve kasılma eşliğinde kendini belli edecektir. Eğer dayanılmaz bir ağrınız, sancınız varsa acilden hemen giriş yapın. Erken doğum riskiniz var bakmak zorundalar zaten. Kendinizi strese sokmayın yeter ki hep pozitif düşünün. Bebek gelmeyi aklına koyduysa bir şekilde önüne geçilmeyecek zaten, önemli olan onun en sağlıklı şekilde doğması. Dua edeceğim sizin için kendinizi yalnız hissetmeyin🙌🏻